Меню сайта

Категории раздела
Мои файлы [0]
Мережки – прозора лічильна техніка вишивання. [4]

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 3

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Block title

Главная

Регистрация

Вход
Приветствую Вас Гость | RSS


ТЕХНОЛОГИЯ В ШКОЛЕ


Пятница, 03.05.2024, 19:57
Главная » Файлы

Всего материалов в каталоге: 4
Показано материалов: 1-4

Урок 7-8.

Тема уроку: Оцінювання готового виробу. Презентація проектованого виробу.

Мета уроку:
 

  • Освітня: створити умови для узагальнення та систематизації знань учнів з теми «Оздоблення виробів» та презентації свого проектованого виробу, сприяти актуалізації життєвого досвіду учнів .
  • Виховна: формувати в учнів повагу до національних традицій українського народу, бажання брати участь у трудовому процесі, потреби виявити себе у проектній діяльності, толерантності, поваги до думки іншого.
  • Розвиваюча: Формувати вміння логічно висловлювати свої думки, переконливо  доказувати переваги свого творчого проекту, спираючись на низку життєвих компетентностей, набутих в ході реалізації творчого проекту.

 

длинный разделитель

Розробки уроків з теми | Просмотров: 1455 | Загрузок: 154 | Добавил: Елла | Дата: 26.02.2015 | Комментарии (0)

Урок 5-6.

Тема уроку: Технологія вишивання проектованого виробу. Обробка країв виробу торочками, закріленими мережкою «одинарний прутик».Догляд за вишитими виробами.

Мета уроку:
 

  • Освітня: створити умови для закріплення в учнів умінь та навичок з виконання простих видів мережок: «одинарний прутик», «подвійний прутик», «роздвоєний прутик», шва «качалочка» та використання їх у виготовлені проектованого виробу; для формування  умінь та навичок обробляти краї проектованого виробу торочками, закріпленими мережками, правильно доглядати за вишитими виробами, сприяти актуалізації життєвого досвіду учнів
  • Виховна: створити оптимальні умови для виховання в учнів поваги до національних традицій українського народу, бажання брати участь у трудовому процесі, потреби виявити себе у проектній діяльності, толерантності, поваги до думки іншого.
  • Розвиваюча: сприяти розвитку життєвих компетентностей особистості учня з формуванням елементів проектно-технологічної грамотності, уміння орієнтуватися в проблемних ситуаціях, аналізувати, робити висновки,  розвитку критичного та логічного мислення.

 

длинный разделитель
Розробки уроків з теми | Просмотров: 1428 | Загрузок: 116 | Добавил: Елла | Дата: 26.02.2015 | Комментарии (0)

Урок 3-4.

Тема уроку: Найпростіші види мережок: «одинарний прутик», «подвійний прутик», «роздільний прутик». Технологія виконання мережок.

Мета уроку:
 

  • Освітня: створити умови для формування в учнів умінь та навичок з виконання простих видів мережок: «одинарний прутик», «подвійний прутик», «роздвоєний прутик», шва «качалочка» та використання їх у виготовлені проектованого виробу;   сприяти створенню умов, які забезпечують формування життєвих компетентностей учнів у процесі проектної діяльності.
  •  Виховна: створити оптимальні умови для виховання в учнів поваги до праці, бажання брати участь у трудовому процесі, самостійності при виборі технологічної послідовності, уміння швидко адаптуватися, впевненості у собі під час  виконання  проектної діяльності.
  • Розвиваюча: сприяти розвитку компетентностей, спрямованих на реалізацію  творчої активності учня та набуття досвіду творчої самореалізації.

 

длинный разделитель
Розробки уроків з теми | Просмотров: 1971 | Загрузок: 219 | Добавил: Елла | Дата: 26.02.2015 | Комментарии (0)

Урок 1-2.

Тема уроку: Вишивка як вид оздоблення текстильних матеріалів.  Прозорі техніки вишивання. Мережки – прозора лічильна техніка вишивання. Композиція виробу, оздобленого мережками.      

Мета уроку:
 

  • Освітня: створити умови для формування в учнів понять про прозорі техніки вишивання, про мережку та її види, про композицію української вишивки та принципи її побудови; для формування умінь та навичок планувати свою роботу, виконувати дизайн-аналіз, створювати композицію проектованого виробу, сприяти актуалізації життєвого досвіду учнів та формуванню уявлення про зв'язок культури з життям та побутом людей.
  • Виховна: створити оптимальні умови для виховання в учнів поваги до праці, бажання брати участь у трудовому процесі, інтересу до проектної діяльності,потреби виявити себе у різноманітних видах творчої діяльності.
  • Розвиваюча: сприяти розвитку естетико-сенсорної сфери особистості, що формує цілу низку життєвих  компетентностей: соціальної, інформаційної, полікультурної, комунікативної, самоосвіти та саморозвитку, продуктивної творчої діяльності учнів.

 

длинный разделитель
Розробки уроків з теми | Просмотров: 1225 | Загрузок: 167 | Добавил: Елла | Дата: 26.02.2015 | Комментарии (0)

Поиск

Block title

Block title

Календарь
Мои файлы [0]
Мережки – прозора лічильна техніка вишивання. [4]

Друзья сайта

Copyright MyCorp © 2024